Monday, January 18, 2010

Berminat Menjadi BEAUTY CONSULTANT sebagai MENAMBAH PENDAPATAN?

PENGUMUMAN PENTING!!!

Disebabkan on demand, maka promosi menjadi ahli cuma dengan hanya RM48 dilanjut kan hingga ke 30 Mac 2010..YEAAAY!!!!! Peluang keemasan masih terbuka luas untuk kalian...
@Harap Maklum@

KEAHLIAN DENGAN HARGA PROMOSI


Berita baik kepada anda semua yang berminat untuk menjadi Beauty Consultant untuk menambah pendapatan dengan hanya RM48 untuk keahlian..WOW..tawaran yang cukup hebat bersempena genap 10thn ulangtahun Mary Kay di Malaysia. Tawaran ini hanya sah sehingga 24hb Febuari 2010. Jadi jaangan lepaskan peluang keemasan ini..


KEAHLIAN MENJADI BEAUTY CONSULTANT (jika tiada promosi)

Sekiranya anda suka hadiah dan membeli barang pada harga diskaun, menjadi Beauty Consultant Mary Kay adalah salah satu caranya. Sekali gus dapat memulakan langkah untuk menambah pendapatan dengan hanya RM180 (anda akan dapat 'Starter Kit' dengan jimat RM500) dan sertai latihan selama 2 hari sahaja dimana boleh membantu anda secara menyeluruh tentang bagaimana cara untuk anda memulakan perniagan. Starter Kit anda adalah merupakan beg kulit yang berisi produk skin care dan foundation, beberapa sampler, cermin muka serta dokumen untuk memulakan perniagaan. Memang jimat RM500!!

Sila klik gambar di atas untuk melihat dengan jelas kenyataan yang diberikan.

HUBUNGI ANIEDA SEGERA UNTUK MENGETAHUI BAGAIMANA MENJANA PENDAPATAN SEBAGAI BEAUTY CONSULTANT MARY KAY SECARA PART TIME HANYA DI RUMAH SAHAJA:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home